Datum objave: 11. travnja 2024.
Kategorija: GVG | Naslovnica

Završetak 3. faze projekta Lektira na mreži

Završila je i treća faza projekta Lektira na mreži s odličnim rezultatima. Naši učenici Martin Šafranko i Karlo Družijanić, 4. c, plasirali su se u četvrtu fazu projekta! Pod nazivom Lektira i umjetna inteligencija – Razgovarajmo! učenici su pomoću alata SnatchBot izradili „bot” koji oponaša autora ili pojedini lik iz zadane lektire. Pristiglo 55 različitih „botova” vezanih uz jedno od četiri lektirna djela: Preobražaj, Hamlet, Stranac ili Patnje mladoga Werthera. Martin i Karlo zajednički su osmislili Franju Kafkića – „bota“ koji predstavlja lik i djelo Franza Kafke. Franju Kafkića možete potražiti pod oznakom LNM2975 na mrežnoj stranci Lektire na mreži, na poveznici https://tinyurl.com/yyfpua65, te „porazgovarati“ s njim . Na istoj poveznici pronaći ćete sve uratke izrađene u ovoj fazi.
Čestitamo učenicima i veselimo se nastavku projekta!

Jer se knjige i mreža vole…

Helena Podvorac, prof. i dipl. bibl.

Pročitajte još

Lektira na mreži – Podržite naše učenike!

Lektira na mreži – Podržite naše učenike!

U prvom zadatku pod nazivom “Putopisna lektira – od teksta do digitalne mape” u projektu Lektira na mreži učenici su izrađivali interaktivnu kartu koja prati autora, djelo ili lik pomoću alata Google Earth. Svoju interaktivnu kartu mogli su obogatiti i fotografijama...

Međunarodni dan tolerancije

Međunarodni dan tolerancije

EU ambasadori naše škole obilježili su Međunarodni dan tolerancije snimanjem videa u kojem su istaknuli važnost međusobnog poštovanja, razumijevanja i prihvaćanja različitosti. Međunarodni dan tolerancije, koji se svake godine obilježava 16. studenog podsjeća na...

Maturanti na Smotri

Maturanti na Smotri

Maturanti naše škole uključili su se u online predstavljanje FER-a i to upravo s našim bivšim učenicima Klarom Bilać, Viktorom Benedettijem, Mateom Barić i Darijom Juričem, koji su sada vrlo uspješni FER-ovi studenti. Predstavljanje su organizirali profesori Tomislav...

Skip to content