Skip to content
Datum objave: 20. veljače 2025.

Godišnji seminar Škola ambasadora Europskog parlamenta

Profesorica Željka Kalac i učenica 3.b razreda i polaznica izvannastavne aktivnosti EU ambasadori, Marta Brkljača sudjelovale su od 13. do 16. veljače na godišnjem EPAS seminaru u Zadru na kojem se okupilo više od 130 učenika i mentora iz cijele Hrvatske. 

Seminar je otvoren uz sudjelovanje predstavnika Europske komisije u Hrvatskoj i Grada Zadra, a Boris Jokić održao je predavanje o strahovima i izazovima s kojima se mladi danas suočavaju.

Drugog dana raspravljalo se o digitalnim temama i budućnosti demokracije. Predstavljeni su prioriteti Europske komisije za razdoblje 2024.–2029., a razgovaralo se i o ulozi mladih u lokalnim zajednicama. Na panelu su sudjelovali stručnjaci iz medija i akademske zajednice, a učenici su imali priliku razgovarati s europarlamentarcima Gordanom Bosancem i Sunčanom Glavak, a obratio im se i Karlo Ressler putem videoveze.

Trećeg dana ambasadori juniori učili su o dezinformacijama, dok su se mentori sastali kako bi razgovarali o prošlogodišnjim aktivnostima i budućim planovima za program EPAS. Učenici su također razgovarali sa zastupnicima Željanom Zovko i Markom Vešligajem. Popodne su istraživali Zadar kroz „treasure hunt” tražeći lokalitete obnovljene sredstvima EU-a. Dan je zaključen svečanom dodjelom nagrada najboljem timu koje je dodijelio ministar regionalnog razvoja i EU fondova Šime Erlić.

Pročitajte još

Put u središte srca

Put u središte srca

„Ako obuzda svoje strasti, bit će vladar!“ (Pedro Calderon de la Barca) U okviru projekta Interdisciplinarni pristup prevenciji – Znanje, svjetlo na putu života – Put u središte srca (introspekcija, samorefleksija), učenici drugih razreda čitali su poetsko-filozofsku...

Znanje cvjeta u Gimnaziji Velika Gorica

Znanje cvjeta u Gimnaziji Velika Gorica

Školski projekt „Znanje – svjetlo na putu života“ nastavlja nas voditi kroz školsku godinu na putu povezivanja nastavnih sadržaja sa životnim vještinama i mentalnim zdravljem.Učenici i nastavnici istraživali su utjecaj zdravlja, umjetnosti i prirode na dobrobit...