Datum objave: 12. veljače 2025.
Kategorija: Naslovnica

Matko, Tin, Juraj i Antonio na Science factory znanstvenom sajmu

Sudjelovanje na prestižnom Science Factoy Challenge natječaju u sklopu prvog ICSE Science Factory znanstvenog sajma, zaslužilo je 7 najuspješnijih timova koji su svoje VIDI X originalne projekte napravili u zadanom roku i na osobito originalan način što ih je kvalificiralo u finalnu smotru koje će se održati u Zagrebu.
Sajam znanosti u organizaciji zagrebačkog PMF-a i FER-a u kojem VIDI X ponosno sudjeluje kao partner, održati će se 20. veljače 2025 u atraktivnim prostorima zagrebačkog PMF-a.

Timovi koji će pokazati svoje originalne projekte kreirane i napravljene uz pomoć prvog hrvatskog mikroračunala VIDI X dolaze iz šest gimnazija i srednjih te strukovnih škola iz cijele Hrvatske; STŠ Frana Bošnjakovića Zagreb, Srednja škola Marka Marulića Slatina, Elektrostrojarska obrtnička škola Zagreb, Gimnazija Velika Gorica, 1. tehnička škola Tesla te III. gimnazija iz Osijeka.
Našu školu predstavljaju Matko Popovčić, Tin Likan Kelentrić, Juraj Feljan i Antonio Bogović iz 3.e razreda.

Ove škole će imati priliku predstaviti svoje projekte i inovacije na znanstvenom sajmu, koji će biti odlična prilika za međusobnu suradnju, razmjenu ideja i daljnje poticanje znanstvene kreativnosti među učenicima ali biti će to i poticaj njihovim učiteljima koji su pokazali nesebično zalaganje u svom radu i mentoriranju učenika.

Pročitajte još

Fakultativna nastava Umjetna inteligencija

Fakultativna nastava Umjetna inteligencija

Učenici 2. i 3. razreda danas su posjetili AlgoWatch interaktivnu izložbu u organizaciji Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu. Posjet su organizirale profesorica Lučić i psihologinja Ivanković za sve učenike...

Tjedan medijske pismenosti

Tjedan medijske pismenosti

Od ponedjeljka 7.4. pa do petka 11.4. u našoj školi se obilježavao Tjedan medijske pismenosti, na nastavi informatike. Profesor K. Golubić i prof. K. Lučić s učenicima su proučavali utjecaj influencera na svakodnevni život učenika prvog razreda, a učenici 4. razreda...

Skip to content