preskoči na sadržaj
Vijesti

KOLIKA JE CIJENA REKLAME

Važno je pridobiti ljude, a često se koristi tehnika poistovjećivanja s ljudima na reklamama.

U utorak 12.10 drugi razredi gimnazije, ekonomske i strukovne škole posjetili su Centar za mlade i obitelj gdje su sudjelovali na tribini „Kako reklame utječu na djecu?“. O reklamama su govorili prof. psih. Gordana Kuterovac Jagodić, profesorica na Filozofskom fakultetu; Sanda Lončar, direktorica tvrtke Beram, koja se bavi dizajniranjem reklama, te Igor Šumatović, producent koji režira reklame.
 


Reklame postoje još od srednjeg vijeka, kada se na trgovima privlačila pozornost kupaca, kako bi ovi kupili proizvod na baš određenom štandu.
Danas je umjesto reklamiranje bolje reći oglašivanje, jer se proizvod prikazuje, tj. oglašuje širokoj publici.
Kad gledamo reklame nismo ni svjesni koliko je trebalo da ona nastane. Važno je sve – od trajanja, glazbe, pozadine, muzike, osoba, sve do kuta snimanja. Peklama je zapravo komercijalni film, kojem je svrha manipuliranje ljudima. Važno je pridobiti ljude, a često se koristi tehnika poistovjećivanja s ljudima na reklamama.
No, kolika je cijena reklame?
Jedna sekunda reklame koja se emitira prije Dnevnika košta između 1200 i 1600 kn, a najskuplje reklame imaju banke i mobilne mreže, te naravno, neke od najpoznatijih brandova na svijetu – Coca Cola, Mercedes, Marlboro i Rolex. Zanimljivo je to da nismo nimalo svjesni koliko reklame utječu na nas i koliko se neke scene urežu u naše pamćenje. Jednom, pri odabiru nečeg, sjetit ćemo se neke reklame i odabrati ono što je reklamirano. Pitanje je hoćemo li toga ikada biti svjesni.
Lucija Petak, 2.c 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mislav Smolković   datum: 26. 11. 2010.




preskoči na navigaciju