preskoči na sadržaj

Gimnazija Velika Gorica

Login
Državna natjecanja
TALIJANSKI JEZIK
Antonio Grgurić 3.b  
Marin Pepić 4.a  
GEOGRAFIJA
Antonio Grgurić, 3.b  
Tin Šaban, 2.b  
LIDRANO
Sara Malić 4.a novinarski rad
Ema Muža 4.e literarni rad
DJEVOJAČKI ZBOR
BADMINTON DJEVOJKE
Lucija Buchberger, Elena Miščević, Ivona Trstenjak, Korina Kovačević
ATLETIKA MLADIĆI
-
Županijska natjecanja
HRVATSKI JEZIK
Ivor Babić 2.d 1.
Antonio Grgurić 3.b 3.
Ema Muža 4.e 2.
TALIJANSKI JEZIK
Antonio Grgurić 1.
Stela Antolić 3.
Marin Pepić 1.
VJERONAUK
Katarina Jurič, Karla Kvaternik, Ira Kotrman, Ivan Kuna, Nikolina Teskera 1.
INFORMATIKA
Stjepan Kos  2.d 1.
Josip Jurenić 2.d 2.
Ivor Leon Matijašić 3.e 2.
Luka Kušec 2.d 3.
Bruno Delić 3.e 2.
MATEMATIKA
Marija Horvat, 3.d - 2. mjesto  

 

Foto galerija

Raspored zvona
ujutro popodne
7.30-8.15 13.30-14.15
8.20-9.05 14.20-15.05
9.10-9.55 15.10-15.55
10.10-10.55 16.10-16.55
11.00-11.45 17.00-17.45
11.50-12.35 17.50-18.35
12.40-13.20 18.40-19.20
Kalendar
« Rujan 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2016.

Ovaj mjesec: 5370
Ovaj tjedan: 1048
Danas: 4
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Zašto nam treba 3D printer u školi?
Autor: Kristina Lučić, 10. 10. 2016.

Koja je uloga 3D tehnologije tiska u obrazovanju? Svi bismo se mogli složiti da je cilj obrazovanja stvoriti graditelje i inženjere budućnosti. A da bismo to postigli, djeci moramo pružiti pristup svakom alatu koji će im u tome pomoći. Uz računala, tablete i pametne ploče, i 3D printeri polako ulaze u prostor učionice.


3D tisak potiče kreativnost i inovativnost omogućujući svakom učeniku da svoju ideju ili koncept ispita i istraži u fizičkom, stvarnom prostoru. Također, 3D tisak njeguje i potiče različite pristupe učenju – vizualni jer podrazumijeva skiciranje, dizajniranje i modeliranje određenih 3D objekata; kinestetički jer podrazumijeva konkretan manuelni rad; logički (matematički) jer podrazumijeva istraživanje i rješavanje određenih problema; socijalni jer podrazumijeva razmjenu ideja, pristupa i rješenja; konstruktivistički jer potiče planiranje i oblikovanje novih ideja i pojmova kroz kritičko mišljenje.

Kako bismo vam približili ideju 3D tehnologije tiska i njezine učinkovite primjene u obrazovanju, odlučili smo našu ideju i projekt predstaviti kroz 7 glavnih točaka.

1. Korištenje 3D printer potiće kreativnost učenika

Kada učenici rade sa 3D modelima to mi se ne čini stvarnim te iz se zbog toga isto ne čini korisno dok korištenjem 3D printera mogu otisnuti predmente koje su preuzeli sa Interneta ili samo tvorili i tako imati pravi predmet u ruci. Napredne škole koje su počele koristiti 3D printere u nastavi primjetile su kako učenici koji otisnu predmete pomoću 3D printera postanu puno napredniji u korištenju alata za kreiranje 3D modela pošto vide korist u tome znanju kada mogu dobiti prave i opipljive predmete. Također djeca se uče kako mogu mnoge predmete mogu sami napraviti i biti kreativni a ne biti samo konzumenti gotovih predmeta.

2. Korištenje 3D printera unapređuje znanje

Učenici koji imaju pristup 3D printeru puno brže savladavaju rad u alatima za 3D modeliranje pošto im 3D modeli više nisu samo zamišljeni predmeti na ekranu već nakon 3D otiska ti objekti sa ekrana računala postaju stvarni i opipljivi predmeti.

3. Korištenje 3D printera je korisno za cijelu školu

Primjena 3D printera u školi može biti vrlo raznolika, npr. mogu se za nastavu iz kemije napraviti 3D modeli molekula raznih spojev i modeli kompleksnih proteina.

Za nastavu matematike mogu se otisnuti razni geometrijski oblici. Također se mogu otisnuti modeli planeta u pravim omjerima veličine. Postoje i mnogi instrumenti koji se mogu otisnuti u pošto modeli već postoje, pa tako može nastati i cijeli skolski glazbeni sastav koji koristi samo 3D otisnute instrumente.

4. Cijena više nije prepreka

Tehnologija 3D tiska postoji još od 1980. godina, no tek je od 2010. godine postala pristupačna širem krugu ljudi zbog drastičnog pada cijena. Danas se početni kućni modeli 3D printer mogu dobiti već za par tisuća kuna, dok kvalitetniji modeli često ne prelaze cijenu od cca 2000€. Prilikom odabira 3D printera obratite pozornost da li printer koristi otvoreni ili zatvoreni sustav za materijale. Ukoliko koristi otvoreni sustav onda možete materijale za 3D printer nabaviti na raznim mjestima i po vrlo povoljnim cijenama. Ukoliko je printer koristi zatvoren sustav onda će vas materijal u pravilo koštati puno više i možete ga nabaviti samo od jednog dobavljača.

5. Učenje novih tehnologija

Učenici koji imaju kontakt s tehnologijom 3D tiska uče i rade na tehnologiji koja se danas koristi u najmodernijim industrijama poput automobilske, avionske, modne, svemirske, vojne i medicinske industrije.

6. Sadašnja i buduća lakša zaposlivost

Korištenje tehnologije 3D tiska u školi je skoro direktna preslika onoga što profesionalci iz raznih industrija već rade, pa je znanje koje dobiju vrlo korisno za poslove za kojima već sada postoji velika potražnja a biti će i sve veća u budućnosti.

7. Suradnja sa mladima cijeloga svijeta

Svakako je poželjno uključiti djecu i mlade u suradnju s drugim mladima diljem zemlje ali i svijeta kroz open source 3D printing zajednice. Kroz međusobnu suradnju sa vršnjacima mogu ostvariti mnoge neslućene rezultate kao i nova prijateljstva.

izvor: http://kernelreloaded.com/7-razloga-zasto-bi-svaka-skola-trebala-imati-3d-printer/

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju